Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kędzierzynie-Koźlu

ul. Skarbowa 4, 47-200 Kędzierzyn-Koźle

 

Ogłoszenie o naborze

Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kędzierzynie-Koźlu
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Samodzielny referent ds. administracji i nadzoru wewnętrznego.

I. Wymagania niezbędne:

  1. Posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r., poz. 530);
  2. Wykształcenie średnie lub wyższe;
  3. Niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego

lub umyślne przestępstwa skarbowe;

  1. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych;
  2. Osoba nie jest, nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska

nie jest jej zawieszona ani ograniczona;

  1. Wypełnia obowiązek alimentacyjny - w przypadku, gdy taki obowiązek w stosunku
    do niej wynika z tytułu egzekucyjnego;
  2. Umiejętność korzystania z aktów prawnych;
  3. Znajomość obsługi komputera i innych urządzeń biurowych;
  4. Umiejętność pracy w zespole;
  5. Odporność na stres.

    11. Znajomość przepisów z zakresu:

  • Kodeks postępowania administracyjnego;
  • Ustawa o pracownikach samorządowych;
  • Ustawa o pomocy społecznej;
  • Ustawa Prawo zamówień publicznych;
  • Ustawa o rachunkowości;
  • Innych obowiązujących w danym zakresie aktów prawnych. 
  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku.

 

II. Wymagania dodatkowe:

           1. Umiejętność podejmowania samodzielnych decyzji;

2. Rzetelność, obowiązkowość, komunikatywność;

3. Dobra organizacja pracy, dyspozycyjność;

III. Niektóre zadanie z zakresu czynności na stanowisku:

  1. Zadania i obowiązki :
  1. Pracownika obowiązuje pełna znajomość przepisów prawnych z zakresu pracy PCPR;
  2. Odpowiada za przestrzeganie ustalonych w Regulaminie pracy PCPR zasad porządku
    i dyscypliny pracy.
  3. Prowadzenie strony internetowej Centrum oraz strony Biuletynu Informacji Publicznej;
  4. Prowadzenie spraw dotyczących dostępu do informacji publicznej;
  5. Obsługa systemu elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP);
  6. Obsługa systemu elektronicznego ZUS PUE;
  7. Przygotowywanie, we współdziałaniu z osobami kierującymi, projektów odpowiedzi na interpelacje radnych;
  8. Opracowywanie projektów aktów wewnętrznych regulujących strukturę i zasady działania Centrum (regulaminy, zarządzenia, instrukcje) oraz bieżące ich aktualizowanie;
  9. Ścisła współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w zakresie przyjmowania
    i rozpatrywania skarg i wniosków;

IV. Wymagane dokumenty:

  1. Życiorys zawodowy zawierający wykaz dotychczasowych miejsc pracy kandydata
    z wyszczególnieniem stażu pracy w tych miejscach oraz przebiegu nauki
    z wyszczególnieniem ukończonych szkół i uczelni;
  2. List motywacyjny;
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie;
  4. Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie;
  5. Kserokopie świadectw pracy;
  6. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach;
  7. Własnoręcznie podpisane oświadczenie o:
  1. niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie;
  2. korzystaniu w pełni praw publicznych;
  3. niepozbawieniu władzy rodzicielskiej oraz jej zawieszeniu ani ograniczeniu;
  4. wypełnianiu obowiązku alimentacyjnego – w przypadku, gdy taki obowiązek
    w stosunku do kandydata wynika z tytułu egzekucyjnego;
  5. stanie zdrowia o braku przeciwwskazań do wykonywania danej pracy;
  6. zapoznaniu się z klauzulą RODO i wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb aktualnej rekrutacji – zgodnie z art. 6 ust 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
    (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.).

V. Informacja zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych:

            W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie
w Kędzierzynie – Koźlu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej
oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł powyżej 6%.

VI. Warunki pracy:

  1. Miejsce wykonywania pracy – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Skarbowa 4, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, parter.
  2. Bezpośredni przełożony – Kierownik Działu Administracji, Analiz, Planowania i Nadzoru Wewnętrznego.
  3. Przełożony wyższego stopnia – Dyrektor Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie.
  4. Wymiar czasu pracy – 1/1 etatu, obowiązująca norma czasu pracy wynosi 8 godziny na dobę i przeciętnie 40 godzin tygodniowo.
  5. Praca z przewagą wysiłku umysłowego, siedząca, przy komputerze.
  6. Przewidziany termin zatrudnienia wybranego kandydata – niezwłocznie po ogłoszeniu rozstrzygnięcia konkursu.

 

VII. Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w formie papierowej w zaklejonych kopertach z dopiskiem „Nabór na stanowisko Samodzielny referent ds. administracji i nadzoru wewnętrznego” z podanym adresem zwrotnym w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kędzierzynie-Koźlu, ul. Skarbowa 4, pokój nr 3 w godzinach: poniedziałek 8.00
– 15.00, wtorek-piętek 7.00 – 14.00 lub listownie na adres Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Skarbowa 4, 47-200 Kędzierzyn-Koźle w terminie do 19.10.2023 r. godz. 10.00. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej, kandydaci spełniający wymogi formalne, zostaną powiadomieni telefonicznie.

VIII. Informacje dodatkowe:

  1. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie  w Kędzierzynie – Koźlu www.pcprkkozle.pl/bip oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie, Skarbowa 4.
  2. Osoba do kontaktu: Dyrektor Marzena Nikel tel. 77 4810282
  3. Wymagane dokumenty muszą być przez kandydata podpisane własnoręcznie
    i potwierdzone za zgodność z oryginałem
    .

IX. Obowiązek informacyjny

Informujemy że:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie z siedzibą ul. Skarbowa 4, 47-200 Kędzierzyn-Koźle.
  2. Inspektorem Ochrony Danych jest Pani Katarzyna Żuchaj, e-mail: inspektor@kancelaria-odo.pl,
  3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
  1. oceny kwalifikacji i kandydata do pracy na określonym stanowisku,
  2. oceny zdolności i umiejętności kandydata potrzebnych do pracy na określonym stanowisku,
  3. wyboru odpowiedniego kandydata/kandydatów do zatrudnienia na określonym stanowisku.
    1. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22¹ Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie innych danych jest dobrowolne.
    2. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą podmioty upoważnione na podstawie przepisów prawa.
    3. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
  1. państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego - art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
  2. jeżeli w dokumentach zawarte są szczególne kategorie danych osobowych
    (np. pochodzenie rasowe, poglądy polityczne, dane dotyczące stanu zdrowia itd.),
    o których mowa w art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., konieczna będzie Państwa zgoda
    na ich przetwarzanie - art. 9 ust. 2 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  3. przepisy prawa pracy: art. 22 oraz 22¹ ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465),
  4. Ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
    (Dz. U. z 2022 r. poz. 530).
    1. Posiada Pani/Pan prawo do:
  1. żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  2. wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania,
  3. przenoszenia danych,
  4. cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli przetwarzanie będzie odbywać się na podstawie zgody.
    1. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych
      gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa.
    2. Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji,
      w tym profilowaniu.
    3. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez niżej wymienione okresy:
  1. dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie naboru, zostaną dołączone do jego akt osobowych w zakresie wymaganym przepisami prawa. Pozostałe dokumenty zostaną zwrócone.
  2. dokumenty aplikacyjne pozostałych kandydatów, których dane ujęte zostały
    w protokole z naboru przechowuje się przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata. Po upływie tego okresu dokumenty aplikacyjne zostaną odesłane na adres wskazany przez kandydata. W przypadku możliwości stawiania zarzutów,
    co do dyskryminacji w procesie zatrudnienia – informuje się, że niezgłoszenie zarzutów w terminie 30 dni od daty zakończenia procesu rekrutacji, po odmowie zatrudnienia będzie miało ten skutek, że dane zostaną odesłane na adres zgłoszony przy rekrutacji przez kandydata.

Dyrektor

Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie

w Kędzierzynie-Koźlu

mgr Marzena Nikel

Załączniki:

Oświadczenie

Utworzono dnia 05.10.2023, 10:31

Oświadczenie RODO

Utworzono dnia 05.10.2023, 10:29

Kwestionariusz osobowy

Utworzono dnia 05.10.2023, 10:29

Informacje

Liczba wyświetleń: 157
Utworzono dnia: 05.10.2023
Dokument wprowadził:
Marzena Nikel
Dokument opublikował:
Marzena Nikel
Dokument wytworzył:
Marzena Nikel
Wytworzono:
05.10.2023 r.
Podmiot udostępniający informację:
PCPR w Kędzierzynie-Koźlu

Historia publikacji

  • 11.10.2023 08:55, Administrator
    Edycja dokumentu: Ogłoszenie o naborze
  • 11.10.2023 08:52, Administrator
    Edycja dokumentu: Ogłoszenie o naborze
  • 05.10.2023 12:04, Administrator
    Edycja dokumentu: Ogłoszenie o naborze